بیانیه انجمن شیعیان کشمیر به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)
کد خبر: 3975654
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴

بیانیه انجمن شیعیان کشمیر به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

رئبس انجمن شیعیان کشمیر به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقاومت در برابر استکبار اندیشه اصلی امام خمینی (ره) بود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از کی اس ام، سید حسن الموسوی الصفوی، رئیس انجمن شرعی شیعیان جاموو کشمیر در سی و دومین سالگرد درگذشت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، به ایشان ادای احترام کرد.

وی با صدور بیانیه‌ای در سرینگر، مقاومت ملت ایران در برابر همه سختی‌ها را تحسین کرد و افزود: مقاومت در برابر استكبار و قلدری، محور اصلی اندیشه امام خمینی(ره) است.

وی ادامه داد: مبارزه با ظلم و استكبار به عنوان یک مسئولیت سیاسی-مذهبی چیزی است كه جنبش‌های مهمی را در جهان پس از انقلاب ایران شكل داد.

وی در پایان این بیانیه گفت: نهضت آیت‌الله خمینی پایه‌های رژیم‌های استبدادی در جهان عرب و در کل جهان را به لرزه درآورد و آنها را پریشان کرد. 

همچنین حزب تحریک وحدت اسلامی کشمیر در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد ارتحال امام اعلام کرد امام خمینی (ره) حامی قوی مستضعفین جهان از جمله مردم فلسطین و کشمیر بود و نام او هنوز پایه‌های حکومت ظالمان را به لرزه درمی‌آورد. 

انتهای پیام
captcha