رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تبلیغات انتخاباتی فراموش نشود
کد خبر: 3976941
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تبلیغات انتخاباتی فراموش نشود

فرماندار نقده گفت: نامزدهای انتخابات با توجه به شرایط موجود ضمن رعایت قوانین و مقررات تبلیغاتی توجه ویژه‌ای نیز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تبلیغات خود داشته باشند.

ارسالی امروز | نامزدهای انتخاباتی به رعایت موازین بهداشتی در تبلیغات خود توجه کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، منوچهر شاکر، فرماندار نقده، امروز، ۲۲ خرداد ماه در نشست هم‌اندیشی و هم فکری و تبیین قوانین تبلیغات انتخابات در نقده، اظهار کرد: در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم و این رویداد از ابعاد و جهات مختلف از اهمیت خاصی برخوردار است. 

وی افزود: مسئله انتخابات مورد تأکید مسئولان و بزرگان کشوری به‌‌ویژه مقام معظم رهبری بوده و ایشان مکرراً به حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح تأکید نمودند.

فرماندار نقده بیان کرد: متأسفانه این دوره از انتخابات به‌ دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا متمایز از دوره‌های قبلی برگزار خواهد شد، چرا که هم سلامت جامعه و هم مشارکت حداکثری مدنظر نظام است.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات با توجه به شرایط موجود ضمن رعایت قوانین و مقررات تبلیغاتی توجه ویژه‌ای نیز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند و بدین منظور دستورالعمل‌های مربوطه آماده و تحویل نامزدها خواهد شد که انتظار داریم موارد کاملاً رعایت شود. از این تریبون به همه کاندیداها توصیه می‌کنیم که از تحریک یکدیگر و بداخلاقی‌های سیاسی پرهیز کرده و با رعایت اخلاق برای اثبات خود دیگران را نفی نکنند و منافع ملی و منطقه‌ای را به منافع گروهی، جناحی و شخصی ترجیح دهند.

شاکر بیان کرد: تمامی روند اجرایی انتخابات به ویژه شیوه تبلیغات توسط کمیته‌های مختلف رصد شده و شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی توسط دادستانی تشکیل گردیده و در صورت تخلف با متخلفین برخورد قاطع و قانونی به‌عمل خواهد آمد.

شاکر در پایان اظهار کرد: امیدواریم با ایجاد نشاط سیاسی و اتخاذ تدابیر هوشمندانه شاهد انتخاباتی باشکوه و سالم باشیم و بدون تردید مردم بزرگوار همچون گذشته با حضور حداکثری خود تمامی توطئه‌های دشمنان و بدخواهان کشور را نقش بر آب خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha