اعزام گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به زندان مرکزی سنندج
کد خبر: 3980257
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

اعزام گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به زندان مرکزی سنندج

معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان از اعزام گروه جهادی دانشجویان و تکنسین‌های دندانپزشکی به زندان مرکزی سنندج خبر داد و گفت: در این اعزام ۱۶ نفر از تکنسین‌های دندانپزشکی و دانشجویان علوم پزشکی حضور دارند.

محمدباقر خادم عرفان، معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اردوی جهادی جهادگران علوم پزشکی استان با همکاری دانشکده دندانپزشکی استان کردستان در زندان مرکزی سنندج به زندانیان خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: این اردوی جهادی با همکاری معاونت فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان در راستای ارائه خدمات داوطلبانه به نیازمندان زندان مرکزی سنندج انجام شد.

معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان بیان کرد: در این اردوی یک تیم 16 نفره از دانشجویان، تکنیسین‌های دندانپزشکی تحت مدیریت خسروی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان حضور دارند.

وی با اشاره به برگزاری این اردوی یک روزه یادآور شد: در این اردوی یک روزه چهار دستگاه یونیت سیار از مرکز بهداشت سنندج اختصاص یافت و ابزار و تجهیزات مصرفی این اردوی جهادی توسط دانشکده دندانپزشکی تأمین شده است.

انتهای پیام
captcha