بهره‌مندی ۶۶۶۵ مبتلای قطعی کرونا از خدمات درمانی علوم پزشکی سمنان
کد خبر: 3980349
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

بهره‌مندی ۶۶۶۵ مبتلای قطعی کرونا از خدمات درمانی علوم پزشکی سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای بحران کرونا تاکنون ۶۶۶۵ مبتلای قطعی بستری شده در استان ثبت شده است، گفت: روند بستری‌ها در بیمارستان‌های تحت پوشش نزولی شده است.

بهره‌مندی 6665 مبتلای قطعی کرونا از خدمات درمانی علوم پزشکی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، نوید دانائی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، 6 تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای بحران کرونا تاکنون 6665 مبتلای قطعی بستری شده در استان ثبت شده گفت: روند بستری‌ها در بیمارستان‌های تحت پوشش نزولی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در شبانه‌روز گذشته تنها 5 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 28 هزار و 227 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته و از پنجم لغایت 6 تیر ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 5 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند بادآور شد: با بستری شدن این بیماران جدید مجموع بیماران بستری شده در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 6 هزار و 665 نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس متذکر شد: علاوه بر این در این مدت 21 هزار و 562 بیمار نیز به صورت سرپایی در مناطق تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند که بر این اساس خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 5790 نفر رسید.

انتهای پیام
captcha