ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور
کد خبر: 3980816
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از آغاز احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور از سال ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: سهم استان کردستان از این تعداد مسکن، ۲ هزار واحد بوده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، امروز، هشتم تیرماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار کرد: بازسازی مناطق آسیب‌دیده از حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان از مأموریت‌های اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اجرای طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی موجب شد که در حوادث اخیر و وقوع زلزله‌هایی به شدت بالای پنج ریشتر، تلفات جانی و مالی کمتری به وجود بیاید.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از آغاز کار ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور از سال ۱۳۹۸ خبر داد و بیان کرد: سهم استان کردستان از این تعداد مسکن، دو هزار واحد بوده که سال گذشته به متقاضیان واگذار شد.

وی افزود: بنیاد مسکن علاوه بر اجرای طرح‌های عمران روستایی، در طرح‌های خانه‌سازی دولت نیز سهیم است که ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر و مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن از جمله آنهاست.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد با اشاره به اهمیت صدور اسناد مالکیت در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت برای تعیین تکلیف املاک روستایی یادآور شد: بر اساس برنامه‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود که تا ۱۰ سال آینده نگرانی چندانی از بلایای طبیعی و تلفات ناشی از آن وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha