اعتبارات عمرانی مصلاهای نماز جمعه اردبیل به صفر رسیده است
کد خبر: 3982071
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

اعتبارات عمرانی مصلاهای نماز جمعه اردبیل به صفر رسیده است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل، گفت: اعتبارات شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان 10 درصد کاهش یافته و اعتبارات عمرانی مصلاهای نماز جمعه نیز در طول سال‌های گذشته به صفر رسیده است.

رضازاده// اعتبارات عمرانی مصلاهای نماز جمعه اردبیل به صفر رسیده استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نصیری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل، 14 تیرماه در دیدار با امام جمعه خلخال، اظهار کرد: علی‌رغم این که اعتبارات شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان 10 درصد کاهش یافته و اعتبارات عمرانی مصلاهای نماز جمعه نیز در طول سال‌های گذشته به صفر رسیده، کمک‌های خیران و مردم از توقف برنامه‌های فرهنگی و مذهبی جلوگیری کرده است.

وی با اشاره به این که از هیچ تلاشی برای جلوگیری از فعالیت‌های فرهنگی در مصلاها دریغ نمی‌شود، گفت: امیدواریم با ترویج فرهنگ‌سازی‌های مناسب در راستای استفاده از مصلاها به عنوان محافل فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی موفق عمل کرده و به اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل، افزود: انتظار ما از دستگاه‌های فرهنگی همچون آموزش و پرورش استان، همکاری همه‌جانبه با شورای ائمه جماعات بوده تا با توسعه بعد فرهنگی، تربیتی و دینی گفتمان دینی در مدارس اجرا شود.

نصیری تصریح کرد: حمایت از تربیت دانش‌آموزان برای تحقق اهداف فرهنگی، دینی و تربیتی مبنای کار است که در این زمینه رسالت خطیر و حساسی بر عهده دستگاه‌های فرهنگی بوده و بایستی با اقدامات به عمل آمده مشکلات و موانع را برطرف‌سازی کنیم.

در ادامه حجت‌الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال، بیان کرد: متاسفانه پروژه ساخت مصلای خلخال از مدت‌ها پیش و در طول 11 سال گذشته ناتمام مانده و اعتباری به این پروژه تزریق نشده که این مسئله در شأن نمازگزارن و مردم ولایتمدار منطقه نبوده و بایستی هر چه سریع‌تر نواقص برطرف شود.

انتهای پیام
captcha