مسلمانان فریب شعارهای دروغین حقوق بشری آمریکا را نمی‌خورند
کد خبر: 3982153
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
شیخ امینی:

مسلمانان فریب شعارهای دروغین حقوق بشری آمریکا را نمی‌خورند

عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور گفت: جنایات مستمر آمریکایی‌ها موجب شده مردم مسلمان و آزاداندیش جهان با ماهیت فریبکارانه تصمیم‌گیران این‌ کشور آشنا شوند و فریب شعارهای دروغین حقوق بشری آنان را نخورند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور، شیخ محمدعلی امینی، از اعضای این هیئت، صبح امروز، 14 تیرماه، اظهار کرد: اگر دولت آمریکا اعتقادی به حقوق بشر داشت، با اعمال تحریم‌های ظالمانه یا جنگ تمام‌عیار اقتصادی، از واردات دارو به کشورمان که‌ نیاز اصلی بیماران است، جلوگیری نمی‌کرد.

وی ادامه داد: از زمان‌ پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، آمریکایی‌ها به بهانه‌های مختلف فشار حداکثری به مردم کشورمان وارد کردند و هم‌زمان سخن از حمایت ملت ایران می‌زنند و بر اهمیت حقوق بشر تأکید دارند. سردمداران کاخ سفید با اعمال زور و فشار و تحریم‌های ظالمانه علیه کشورهای آزاده و مستقل، ماهیت ضد حقوق بشری خود را به جهانیان نشان داده‌اند.

عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور تصریح کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با اطمینان از حق وتو آمریکا که یک حق نامشروع و ظالمانه است، همه‌روزه در حال جنایت در سرزمین‌های اشغالی است و دولت آمریکا تاکنون نگران از بین رفتن حقوق بشر در فلسطین، یمن، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و ... نشده است.

شیخ امینی عنوان کرد: جنایات مستمر آمریکایی‌ها موجب شده مردم مسلمان و آزاداندیشان جهان با ماهیت فریبکارانه تصمیم‌گیران این‌ کشور آشنا شوند و فریب شعارهای دروغین حقوق بشری آنان را نخورند. اقدامات غیراصولی این کشور در برابر ملت سربلند ایران هیچ‌وقت از اذهان مردم کشورمان فراموش نخواهد شد.

وی بیان کرد: رفتارهای مغرضانه آمریکا در قبال کشورهای همسو و مستقل نشان از فقدان باور راستین آن‌ها به پاسداشت حقوق بشر دارد و حمایت همیشگی آمریکا از رژیم صهیونیستی و مداخله در کشورهای جهان اسلام، ادعای دروغین آن‌ها در خصوص حقوق بشر را اثبات می‌کند.

انتهای پیام
captcha