افزایش بستری‌های کرونا ویروس در سمنان
کد خبر: 3983523
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

افزایش بستری‌های کرونا ویروس در سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از روند صعودی بستری‌های کووید19 در چند روز اخیر در شهرستان‌های شش‌گانه تحت‌پوشش این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایکنا از سمنان، نوید دانائی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، امروز 21 تیر در جمع خبرنگاران گفت: طی شبانه‌روز گذشته 29 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های وابسته به این دانشگاه بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس متذکر شد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 29 هزار و 162 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

دانایی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته و از 19 لغایت 20تیر ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 29 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند یادآور شد: به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 6 هزار و 843 نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس افزود: علاوه بر این 22 هزار و 319 بیمار نیز به صورت سرپایی در مناطق تحت‌پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 5905 نفر رسید.

انتهای پیام
captcha