خروج نیروهای آمریکایی از خاورمیانه نشان‌ از شکست استکبار است
کد خبر: 3984433
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

خروج نیروهای آمریکایی از خاورمیانه نشان‌ از شکست استکبار است

امام‌جمعه ارومیه گفت: خروج خفت‌بار سربازان آمریکایی از خاورمیانه نشان‌دهنده شکست سیاست‌های استکبار جهانی در منطقه و نیز اهمیت وجود مقاومت در برابر این مستکبران جهانی است.

ارسالی| خروج نیروهای آمریکایی از خاورمیانه نشان‌دهنده شکست استکبار جهانی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه، ۲۵ تیر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن هفته ولایت نیاز است که معارف اهل بیت(ع) و اهمیت ولایت در جامعه اسلامی در بین مردم تبیین شود.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه در هفته آینده عید قربان در پیش رو بوده، نیکوکاران و خیران عزیز در این روز از وضعیت معیشت نیازمندان غافل نباشند و با کمک‌های خود دل خانواده‌ها را در این روز شاد کنند که ثواب بالایی در نزد خداوند دارد.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به خروج نیروهای آمریکایی از منطقه ادامه داد: نیروهای آمریکایی پس از سال‌ها حضور تحمیلی خود در منطقه با خفت و خواری به صورت شبانه از منطقه خارج شدند. خروج خفت‌بار سربازان آمریکایی از خاورمیانه نشان‌دهنده شکست سیاست‌های استکبار جهانی در منطقه و نیز نشان‌دهنده اهمیت وجود مقاومت در برابر این مستکبران جهانی است.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه مهم‌ترین عامل پیروزی در برابر استکبار جهانی مقاومت است، تصریح کرد: مسلمانان و تمام آزادگان جهان باید به این نکته توجه داشته باشند که تنها راه مقابله با زورگویی و زیاده‌‌خواهی استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت است.

وی با اشاره به کمبود آب و برق در کشور تأکید کرد: مردم در این شرایط بحرانی و سخت با صرفه‌جویی در مصرف آب و برق مسئولان را برای گذر از این مرحله همراهی کنند.

 

 

 

انتهای پیام
captcha