آمادگی ۲۴۰ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات عید قربان در آذربایجان غربی
کد خبر: 3984721
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰

آمادگی ۲۴۰ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات عید قربان در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: در روز عید غدیر ۲۴۰ قربانگاه و پایگاه مانند دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر کشور آماده دریافت گوشت‌های قربانی و نذورات مردمی هستند.

ارسالی| آمادگی ۲۴۰ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات عید قربان در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، ۲۶ تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در روز عید غدیر، ۲۴۰ قربانگاه و پایگاه مانند دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر کشور آماده دریافت گوشت‌های قربانی و نذورات مردمی هستند.

وی افزود: جمع‌آوری نذورات و گوشت‌های قربانی مردم تنها محدود به روز عید قربان نبوده و از هم‌اکنون تا یک روز پس از عید آماده خدمت به مردم هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: در انجام این کار موسسات خیریه، هیئت امنای مساجد، معتمدان محلات و مراکز نیکوکاری با کمیته امداد همکاری داشته و مشارکت دارند و گوشت‌های قربانی و نذورات جمع‌آوری شده را در اسرع وقت بین نیازمندان استانی توزیع می‌کنند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته مردم استان نذورات و گوشت قربانی به ارزش ریالی ۲۳ میلیارد تومان را به مناسبت عید قربان به کمیته امداد استان اهدا کردند که امسال پیش‌بینی می‌شود این رقم به ۳۰ میلیارد تومان برسد.

سهندی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پویش «نذر قربانی»، اجرای طرح هر روستا یک قربانی، اجرای طرح هر مرکز نیکوکاری حداقل یک قربانی، دعوت از حاجیان، خیران، حامیان ایتام، موسسات خیریه برای مشارکت در طرح‌های عید قربان از اهم اقدامات کمیته امداد آذربایجان‌غربی در راستای جمع‌آوری هرچه بهتر نذورات مردم در عید قربان محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha