ضرورت رسیدگی عاجل به مشکل کم‌آبی میاندوآب
کد خبر: 3985609
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

ضرورت رسیدگی عاجل به مشکل کم‌آبی میاندوآب

امام‌ جمعه میاندوآب گفت: در حالی که میاندوآب در میان دو رودخانه پرآب استان واقع شده است اما این روزها از مشکل کم‌آبی رنج‌ می‌برد که مسئولان هرچه سریع‌تر باید به این مشکل رسیدگی کنند.

ارسالی| ضرورت رسیدگی عاجل به مشکل کم‌آبی میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌ جمعه میاندوآب، ۳۰ تیر در خطبه‌های نماز عید سعید قربان با اشاره به مشکلات کم‌آبی در این شهرستان اظهار کرد: در حالی که میاندوآب در میان دو رودخانه پرآب استان واقع شده است اما این روزها از مشکل کم‌آبی رنج‌ می‌برد که مسئولان هرچه سریع‌تر باید به این مشکل رسیدگی کنند.

وی افزود: در روستاهای پایین‌دست رودخانه زرینه‌رود مشکل کم‌آبی بیداد می‌کند و سال‌ها پیش که یک جوان در زمان انتخابات سال ۹۶ به این مشکل میاندوآب اشاره کرد خیلی‌ها به او خندیدند و امروزه شاهد تحقق آن حرف‌ها هستیم.

امام‌ جمعه میاندوآب ادامه داد: تا پیش از اینکه کم‌آبی به بحران جدی در این شهرستان تبدیل شود مسئولان باید چاره‌ای بیاندیشند.

وی با تاکید بر اتحاد نیروهای انقلابی در مسیر حل مشکلات مردم عنوان کرد: مسئولان کشور باید با اتحاد و همدلی با ایستادگی در برابر دشمنان برای خدمت به مردم و حل بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم اهتمام بورزند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده تصریح کرد: سه مؤلفه اقتصادی، سیاسی و نظامی لازمه توسعه هر کشور است و در این راستا کسانی که می‌گویند زمان موشک نیست باید به این نکته توجه داشته باشند ایران اگر موشک نداشت سرنوشت عراق و افغانستان، سوریه و لیبی در انتظار مردم بود.

انتهای پیام
captcha