ساخت ۳ هزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان آذربایجان غربی
کد خبر: 3985642
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

ساخت ۳ هزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان آذربایجان غربی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از ساخت سه هزار واحد مسکن روستایی برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سطح استان خبر داد.

ارسالی| ساخت ۳ هزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان آذربایجان غربیمحمود بدلی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان نیازمند از جمله اولویت‌های مهم بنیاد مسکن است، اظهار کرد: در این راستا مقرر شده است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سه هزار واحد مسکونی برای افراد نیازمند و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در روستاها بسازد.

وی افزود: از میان افراد واجد شرایط تاکنون برای ساخت مسکن ۴۰۰ نفر پرونده تشکیل شده و اقدامات لازم برای ساخت واحدهای مسکونی آنها در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: مسکنی که برای افراد نیازمند ساخته می‌شود، مساحتی بالغ بر ۶۰ مترمربع داشته و ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به همراه ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد نیازمند از نبود مسکن رنج می‌برند، تصریح کرد: در صورت تأمین مسکن این افراد بار بزرگی از دوش آنها برداشته شده و از نظر روانی نیز آرامش پیدا می‌کنند.

بدلی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان علاوه بر این طرح متعهد شده است تا برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز تسهیلات بلاعوض برای ساخت مسکن پرداخت کند.

وی گفت: سقف تسهیلات پرداختی در این طرح ۵۰ میلیون تومان بوده که از محل صندوق توسعه ملی و نهادهای حمایتی پرداخت می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام
captcha