تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از عملکرد جهاد دانشگاهی
کد خبر: 3985848
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از عملکرد جهاد دانشگاهی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با تقدیر از عملکرد جهاد دانشگاهی استان در برگزاری آزمون آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان قرآنی، گفت: کیفیت برگزاری این آزمون هم از لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی، و هم حفظ آرامش و سایر قوانین در حد عالی بود و این آزمون از سوی جهاد دانشگاهی استان به نحو احسن برگزار شد.

ارسالی| تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از عملکرد جهاد دانشگاهیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان‎غربی، مهین منافی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، اول مردادماه بعد از اتمام بازدید از روند اجرایی آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان قرآنی طی جلسه‌ای با حضور امین رستم‌زاده، رئیس جهاد دانشگاهی استان ضمن قدردانی از همکاری جهاد دانشگاهی در برگزاری این آزمون، اظهار کرد: کیفیت برگزاری آزمون هم از لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ آرامش و سایر قوانین در حد عالی بود و این آزمون از سوی جهاد دانشگاهی استان به نحو احسن برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه به‌طور حتم جهاد دانشگاهی برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون زحمات، تلاش‌ها و برنامه‌ریزی مدونی داشته تا کیفیت و سلامت آزمون حفظ شود، گفت: جهاد دانشگاهی ظرفیتی منحصربه‌فرد است و ما به این مجموعه اعتماد کامل داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: با تکیه بر پتانسیل‌ها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی آزمون با موفقیت در شهرستان‌های ارومیه، خوی و میاندوآب برگزار شد چنانچه اگر در سایر شهرستان‌های استان نیز چنین ظرفیت‌هایی باشد برای کاهش تراکم در آزمون‌های مختلف از این ظرفیت می‌توان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی تاکنون در حد شایسته و قابل تقدیر به وظایف خود در حوزه‌های مختلف علمی، تحقیقاتی و پژوهشی عمل کرده است، اظهار کرد: سال‌هاست که این نهاد انقلابی با انجام طرح‌های شاخص و وزین پژوهشی مورد نیاز کشور و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، دوره‌های مختلف برای دستگاه‌ها و با در اختیار قرار دادن نتایج تحقیقات خود به ارگان‌های مختلف خوش درخشیده است.

منافی گفت: امید است همکاری علمی، پژوهشی آموزش‌ و پرورش با جهاد دانشگاهی از طریق تفاهم‌نامه‌های مختلف افزایش یابد.

امین رستم‌زاده، رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: آمادگی طراحی و تعریف طرح‌های مطالعاتی و دوره‌های تخصصی آموزشی و کارگاهی بومی براساس مؤلفه‌های فرهنگی برای معلمان بر مبنای پژوهش‌های گروه‌های تخصصی را در استان به‌عنوان پایلوت و مدل کشوری داریم.

وی بیان کرد: با توجه به توانمندی‌های واحد، آماده بسترسازی برای بازدید کارآفرینانه دانش‌آموزان و حضور آنها در دو مرکز منش واحد و کشاورزی هوشمند و نیز مرکز رشد هستیم که می‌تواند سرآغاز فعالیت‌های تخصصی بین نهادی در هر دو مجموعه باشد.

رستم‌زاده با اشاره به رسالت جهادی و مسئولیت این نهاد در جامعه و جاری شدن تخفیف عام شهریه برای حمایت از تمام شهروندان و خانواده‌ها از شروع ایام کرونایی در سطح استان، یادآور شد: بر این مبنا و در جهت بهره‌مندی همه شهروندان از خدمات جهادی و تحقق کیفی حقوق شهروندی تمامی اقشار ضعیف در جامعه از آموزش‌های تخصصی این واحد به نوبه خود درصدی از فراگیران واجد شرایط نیازمند حمایت از کل مخاطبان این نهاد را بورسیه جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان‌غربی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha