نماز جمعه پایگاه تقویت باورهای دینی و مفاهیم اخلاقی است
کد خبر: 3986726
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

نماز جمعه پایگاه تقویت باورهای دینی و مفاهیم اخلاقی است

فرماندار قشم گفت: نماز جمعه پایگاهی برای تقویت باورهای دینی و مفاهیم اخلاقی مردم بوده و امام‌جمعه نیز امام‌جمعه همه مردم و طیف‌ها است و به‌عنوان سنگر و قلب فرهنگی شهر ایفای نقش می‌کند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، علیرضا نصری، فرماندار شهرستان قشم، صبح امروز، پنجم مردادماه در آیین معارفه امام‌جمعه جدید شهرستان قشم، اظهار کرد: عید سعید غدیر خم سرچشمه عشق و ایمان و سایه‌سار رهایی بشر و تداوم رسالت توحید و اتمام نعمت و هنگامه ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) است.

وی افزود: حضور ارزشمند و اثرگذار در اذهان، ثمره اخلاص در کار است و صبر مردم در معرفی امام‌جمعه جدید با انتخاب حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی بسیار شیرین و دلنشین شد. امید است وحدت و همدلی موجود در شهرستان که مایه برکات عدیده بوده با حضور امام‌جمعه جدید، تداوم یابد و بیش از پیش تقویت شود.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: نماز جمعه محل آگاهی‌بخشی، روشنگری و قرارگاه فرهنگی است که می‌تواند با فرماندهی امام‌جمعه منشأ برکات شود. نماز جمعه پایگاهی برای تقویت باورهای دینی و مفاهیم اخلاقی مردم است و باید به کانونی برای وحدت و انسجام تبدیل شود. امام‌جمعه نیز امام‌جمعه همه مردم و طیف‌ها است و به‌عنوان سنگر و قلب فرهنگی شهر ایفای نقش می‌کند.

نصری در پایان بیان کرد: حجت‌الاسلام میثم تارم، امام‌جمعه سابق قشم نیز که متأسفانه به‌دلیل مشغله نتوانست در این آیین شرکت کند و جایش بسیار خالی است، مایه وحدت، خیر و برکات بسیاری در این جزیره بوده و قدردان چندین سال خدمت وی در سنگر نماز جمعه جزیره هستیم.

یادآور می‌شود، در این آیین حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی به‌عنوان امام‌جمعه جدید شهرستان قشم معرفی شد. پیش از این حجت‌الاسلام میثم تارم به‌مدت سه سال امامت جمعه‌ این شهرستان را بر عهده داشت و پس از آن به‌عنوان امام‌جمعه شهرستان جیرفت منصوب شد.

انتهای پیام
captcha