محدودسازی اینترنت راه‌ حل مناسبی نیست
کد خبر: 3987361
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

محدودسازی اینترنت راه‌ حل مناسبی نیست

امام‌جمعه مهاباد گفت: فیلتر کردن و محدودسازی دسترسی به اینترنت در زمان‌های گذشته نشان داده که هیچ‌کدام راه حل مناسبی برای حل موضوع نیست.

ارسالی| محدودسازی اینترنت راه‌حل مناسبی نیست

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام جمعه مهاباد، ۸ مرداد، در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی با اشاره به اینکه دسترسی آسان به اینترنت مطالبه همه مردم است، اظهار کرد: البته فضای مجازی نیز نیاز به نظارت و ساماندهی دارد.

وی افزود: بسیاری از مشکلات خانوادگی و قضایی در فضای مجازی اتفاق افتاده که هیچ‌گونه نظارتی در آن توسط دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد.

امام‌جمعه مهاباد با تاکید بر اینکه هیچ‌وقت محدود کردن مردم موفقیت‌آمیز نبوده، ادامه داد: ساماندهی و نظارت بر فضای مجازی برای جلوگیری از فریب جوانان، توهین، افترا و ناامنی امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی نیاز به نظارت و فرهنگ‌سازی دارد، عنوان کرد: فیلترکردن و محدودسازی دسترسی به اینترنت در زمان‌های گذشته نشان داده که هیچ‌کدام راه حل مناسبی برای حل موضوع نیست.

ماموستا امامی با اشاره به برگزاری المپیک توکیو و آرزوی موفقیت برای کاروان ورزشی کشورمان گفت: ورزشکار اهل کشور الجزایر با عدم حضور در مسابقه با نماینده رژیم صهیونیستی برای همیشه قهرمان ماند و مورد استقبال باشکوه ملت خود قرار گرفت که جای قدردانی دارد.

وی همچنین ضمن ابزار نگرانی از شیوع دوباره کرونا نیز بیان کرد: برای جلوگیری از همه‌گیری و کنترل مرگ و میر ناشی از این بیماری ضروری است همه سالمندان طبق اولویت‌بندی‌های انجام شده، نسبت به دریافت واکسن اقدام کرده و زمینه سلامت خود و اطرافیان را فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha