واجدان شرایط سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند
کد خبر: 3987936
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

واجدان شرایط سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه روزانه ظرفیت تزریق واکسن کرونا برای دو تا سه هزار نفر در سطح این شهرستان فراهم شده استف گفت: انتظار داریم همه افراد واجد شرایط برای ایمنی کامل و حفظ سلامت خود و اطرافیانشان در اسرع وقت برای تزریق واکسن اقدام کرده تا شرایط بهتر شود.

ارسالی امروز ا افراد واجد شرایط سریع واکسن تزریق کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، عارف خدرلو، فرماندار ویژه مهاباد، روز گذشته، 10 مردادماه در جلسه ستاد مقابله با کرونا مهاباد، اظهار کرد: مراجعه برخی شهروندان واجد شرایط برای تزریق واکسن با تأخیر انجام می‌شود که باید دلیل بررسی شود و با برنامه‌ریزی و تلاش شبکه بهداشت و درمان مهاباد، 18 پایگاه در نقاط مختلف شهرستان برای تزریق واکسن شهروندان در نظر گرفته شده که از لحاظ سرانه جمعیت رتبه اول استان را در اختیار داریم.

وی افزود: هم‌اکنون به اندازه کافی واکسن کرونا در اختیار مجموعه بهداشت شهرستان قرار دارد و روزانه ظرفیت تزریق دو تا سه هزار نفر در سطح این شهرستان فراهم شده بنابراین انتظار داریم همه افراد واجد شرایط برای ایمنی کامل و حفظ سلامت خود و اطرافیانشان در اسرع وقت برای تزریق واکسن اقدام کنند.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: متأسفانه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نسبت به ماه‌های گذشته به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته و همین امر شیوع بیماری را در سطح شهرستان افزایش داده است. نظارت بر بازار و نحوه فعالیت اصناف با توجه به شرایط قرمز مقابله با کرونا باید تشدید شده و با متخلفان در مرحله اول تذکر و در صورت تکرار برخورد قانونی و پلمب اعمال شود.

خدرلو تصریح کرد: در خصوص فعالیت تالارهای عروسی باید برنامه پیش رفت و با توجه به نزدیک شدن ماه محرم در چند روز آینده نیز فعالیت تالارهای عروسی با یک سوم ظرفیت و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ساعت محدود بلامانع است.

انتهای پیام
captcha