ثبت‌نام بیش از ۱۶۲ هزار دانش‌آموز از آذربایجان‌غربی در جشنواره نوجوان خوارزمی
کد خبر: 3988017
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

ثبت‌نام بیش از ۱۶۲ هزار دانش‌آموز از آذربایجان‌غربی در جشنواره نوجوان خوارزمی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره اول متوسطه مناطق مختلف استان در جشنواره نوجوان خوارزمی از دی‌ماه پارسال تا کنون 162 هزار و 800 نفرو درصد تحقق 112 درصد بوده است.

ارسالی امروز ا ثبت‌نام بیش از 162 هزار نفر از دانش آموزان آذربایجان‌غربی در جشنواره نوجوان خوارزمیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، بابک حشمت، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، 11 مرداد ماه، در آیین تجلیل از منتخبین هفتمین جشنواره نوجوان خوارزمی در ارومیه، اظهار کرد: به علت شیوع ویروس کرونا تمام مراحل این جشنواره علمی و فاخر به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: همت مسئولان، مدیران، ناظران و دانش‌آموزان در برگزاری مجازی این جشنواره ستودنی بوده و دور هفتم این جشنواره فناورانه و علمی بسیار متفاوت برگزار می‌شود.

حشمت بیان کرد: فراهم کردن بستری آرام برای برگزاری جشنواره هدف اصلی ما بوده و در این راستا نیازمند همکاری همه عوامل و زنجیره‌ها هستیم.

وی ادامه داد: فراهم کردن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با سرعت مناسب و بالای اینترنت نیز باید مورد توجه همکاران باشد و نظارت روی این موضوع ضروری است و این دوره از جشنواره در 6 رشته دست سازه، بازارچه، ادبیات، زبان‌های خارجی، پژوهش، فعالیت‌های ٱزمایشگاهی برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: پنج منطقه در استان موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند که ناحیه یک ارومیه، میاندوآب، نقده ، ماکو و کشاورز در ردیف این مناطق هستند.

وی گفت: منتخبین جشنواره از 16 تا 31 مرداد ماه امسال در نشست‌های تخصصی که در قالب‌های مقدماتی، پیشرفته، تکمیلی و اختتامیه برگزار می‌شود به صورت مجازی شرکت می‌کنند.

حشمت اظهار کرد: ثبت نام دانش‌آموزان دوره اول متوسطه مناطق مختلف استان در جشنواره نوجوان خوارزمی از دی ماه پارسال تا کنون 162 هزار و 800 نفرو درصد تحقق 112 درصد بوده است.

انتهای پیام
captcha