درخشش دو دانش‌آموز شهرکردی در مسابقات قرآن دبیرستان‌های معارف اسلامی
کد خبر: 3989163
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

درخشش دو دانش‌آموز شهرکردی در مسابقات قرآن دبیرستان‌های معارف اسلامی

مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری شهرکرد از درخشش دو دانش‌آموز این دبیرستان در مرحله کشوری سی‌اُمین دوره مسابقات جامع قرآن دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی خبر داد.

الهام شریفی، مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اشاره به درخشش دو دانش‌آموز این دبیرستان در مرحله کشوری سی‌اُمین دوره مسابقات جامع قرآن که به‌شیوه مجازی برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، «سمیه ضیائی» توانست رتبه دوم کشور در صحیفه سجادیه را کسب کند و دانش‌آموز «الهام ضیایی» نیز به رتبه سوم حفظ جزء 30 نائل شد.

وی با ذکر اینکه مسابقات جامع قرآن هر ساله از طرف مدرسه عالی شهید مطهری در سطح دبیرستان های علوم و معارف اسلامی سراسر کشور برگزار می شود، افزود: این مسابقات تا پیش از کرونا به‌صورت حضوری برگزار می‌شد که پس از شیوع کرونا به بستر فضای مجازی انتقال یافت.

مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری شهرکرد تصریح کرد: مسابقات جامع قرآن دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی سراسر کشور در دو بخش خواهران و برادران در سطوح مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود که برگزیدگان مرحله مقدماتی به مرحله نهایی راه می‌یابند.

شریفی گفت: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات در چهار بخش معارفی، آوایی، پژوهشی و رسانه‌ای که در مجموع 14 رشته را شامل می‌شوند، به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha