240 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد اردبیل پرداخت می‌شود
کد خبر: 3989200
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

240 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد اردبیل پرداخت می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، گفت: 240 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد در استان اردبیل پرداخت می‌شود.

رضازاده// 240 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد اردبیل پرداخت می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، 17 مردادماه، در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در اردبیل، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد بوده که در این زمینه 240 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌شود.

وی گفت: 62 میلیارد تومان تسهیلات از منابع داخلی 16 میلیارد و 600 میلیون تومان از تبصره 18 و 9 میلیارد تومان میلیارد و 300 میلیون تومان از اشتغال پایدار به مددجویان در استان اردبیل پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با اشاره به اینکه گران‌ترین خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) مسکن است، افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی شده با حمایت خیرین خیرین و مشارکت مردمی واحدهایی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شود.

وی از برنامه‌ریزی شرکت گلرنگ برای ایجاد 42 واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد در استان خبر داد و افزود: انتظار می‌رود با حمایت خیرین در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام شود.

دشتی خودکفایی مددجویان را اولویت اساسی عنوان کرد و گفت :در این زمینه کمیته امداد با همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی برنامه‌ریزی اساسی دارد.

مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) اردبیل ادامه داد: سال گذشته 100 میلیارد تومان مردم به کمیته امداد کمک کردند که 50 درصد آن به صورت نقدی و 50 درصد اجناس بود.

دشتی افزود: در 4 ماهه امسال نیز میزان مشارکت‌های مردمی 35 میلیارد تومان بود که نسبت به زمان مشابه سال گذشته 34 درصد افزایش یافته است.

دشتی از اهتمام ویژه بسیج و سپاه برای ایجاد مسکن و کمک به مددجویان خبر داد و افزود: این امر نیز به نوبه خود شایسته تقدیر و قدردانی است.

انتهای پیام
captcha