۷۰ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی نهاجا تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 3989839
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

۷۰ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی نهاجا تجلیل شدند + عکس

مراسم تجلیل از 70 نفر از فعالان و مقام‌آورندگان مسابقات قرآن نیروی هوایی در جمع کارکنان پایگاه هوایی شهید نوژه همدان برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مراسم تجلیل از 70 نفر از فعالان و مقام‌آورندگان مسابقات قرآن نیروی هوایی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش با حضور حجت‌الاسلام سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان، برگزار شد.

وی با اشاره به رشد و گسترش فرهنگ قرآنی و گرایش خانواده‌ها و فرزندان آنان به این مسیر نورانی، افزود: این موضوع نشان‌دهنده توجه ویژه به قرآن بوده است و این بزرگترین معروف در جامعه است.

قاضی با تأکید بر اینکه دعوت و تشویق دیگران به حضور در مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان قطعاً از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: امروز اشاعه فرهنگ عاشورا در جامعه اسلامی و همچنین یگان‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حرکت جهادی و خود‌جوش است.

رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر، هدف قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و هم چنین یکی از مهم‌ترین فرایض دینی است، تصریح کرد: برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید فرهنگ حسینی و علوی در جامعه نهادینه و به یک باور عمومی تبدیل شود تا کارکرد مؤثر خود را داشته باشد.

انتهای پیام
captcha