پر شدن بیش از ۹۰ درصد ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان مهاباد
کد خبر: 3990016
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

پر شدن بیش از ۹۰ درصد ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان مهاباد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: با افزایش تعداد بستری‌شدگان بیماران کرونا هم‌اکنون ۹۰ درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد پر شده است.

ارسالی امروز ا پر شدن بیش از 90 درصد ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌‎غربی، عارف خدرلو، فرماندار ویژه مهاباد، 20 مرداد ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر 78 بیمار در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد بستری و تحت مراقبت هستند که حال عمومی تعدادی از آن‌ها مساعد نیست.

وی افزود: با توجه به قرمز شدن شرایط مقابله با کرونا در مهاباد بخش‌های ویژه کرونا به سه بخش افزایش یافته و با ادامه رو به افزایش بستری شدگان امکان خدمات‌رسانی به بیماران و هچنین تعداد تخت‌های خالی را با مشکل مواجه کرده است.

خدرلو بیان کرد: براین اساس از شهروندان درخواست داریم در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی  همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا هر ماه بالغ بر 20 فوتی در مهاباد ثبت شده باید شهروندان واجد شرایط و مشمول دریافت واکسن کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

فرماندار ویژه مهاباد تصریح کرد: هم اکنون به اندازه کافی واکسن کرونا در اختیار مجموعه بهداشت شهرستان است و روزانه ظرفیت تزریق سه هزار نفر در سطح این شهرستان فراهم شده بنابراین انتظار داریم همه افراد واجد شرایط برای ایمنی کامل و حفظ سلامت خود و اطرافیان شان در اسرع وقت برای تزریق واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha