مطالبه‌گری از مسئولان؛ اولویت اول ستاد امر به معروف همدان
کد خبر: 3990884
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد؛

مطالبه‌گری از مسئولان؛ اولویت اول ستاد امر به معروف همدان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان به نقش مطالبه‌گری این ستاد اشاره کرد و گفت: در سال جاری بیشتر رویه کار خود را مطالبه‌گری از مسئولان قرار داده‌ایم، چراکه تنها راه نجات کشور را مطالبه‌گری می‌دانیم.

مطالبه‌گری از مسئولان؛ اولویت اول ستاد امر به معروف همدانحجت‌الاسلام یاسر مظاهری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه ستاد امر به معروف وظایف بسیاری دارد، گفت: اگر امروزه مشکلاتی را در سطح جامعه می‌بینیم به‌دلیل این است که امر به معروف به‎درستی احیا نشده است.

وی با تأکید بر اینکه در آیات و روایات بسیار این فریضه الهی مورد تأکید قرار گرفته است، افزود: در حال حاضر فریضه امر به معروف از حصار خارج شده و مردم که قبلاً آن را محدود به برخورد با پدیده بدحجابی می‌شناختند، با کارکردهای مختلف آن آشنا شده‌اند.

مظاهری با اشاره به اینکه شعار امسال هفته امر به معروف «قیام حسینی، مردم مطالبه‌گر، مسئولان پاسخگو» است، بیان کرد: با توجه به شعار سال جدید که تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی است، ستاد امر به معروف با پیگیری‌های خود توانسته پنج واحد تولیدی را به چرخه تولید بازگرداند.

وی ادامه داد: کارخانه زمرد آسیا در شهرستان ملایر و کارخانه کیوان که بیش از 500 نفر اشتغال داشتند و به علت عدم پرداخت تعهدات بانکی توقیف شده بودند با پیگیری‌های ستاد رفع توقیف شد و اکنون فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

مظاهری افزود: در حال پیگیری چندین موضوع اقتصادی در استان هستیم که رفع مشکل سیمان استان، تأمین کالاهای اساسی، گاوداری دو هزار رأسی در کبودرآهنگ که 10 سال است تعطیل شده نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وی به نقش مطالبه‌گری ستاد امر به معروف اشاره کرد و گفت: در سال جاری بیشتر رویه کار خود را مطالبه‌گری از مسئولان قرار داده‌ایم، چراکه تنها راه نجات کشور را مطالبه‌گری می‌دانیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد: با شکستن انحصار فعالیت‌ها و وظایف ستاد عملی به مردم کارکردهای ستاد را نشان می‌دهیم و در پس رفع مشکلات اقتصادی توسط پیگیری‌های ستاد، بسیاری از مشکلات جامعه همچون اعتیاد، طلاق و سایر آسیب‌های اجتماعی نیز کم می‌شود.

وی از فعال کردن ستاد امر به معروف در همه شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: همه این ستادها با رویکرد و مأموریت‌های جدید ستاد آشنا شده‌اند و در طول دهه امر به معروف به پیگیری برنامه‌ها می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha