احداث 960 واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد زنجان
کد خبر: 3993591
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

احداث 960 واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: در طول یک سال گذشته، عملیات احداث 961 واحد مسکونی شهری برای اقشار کم درآمد در سطح استان به مساحت 135 هزار و 480 متر مربع از سوی بنیاد مسکن استان آغاز شده است.

احداث 960 واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، رضا خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، 6 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول یک سال گذشته، عملیات احداث 961 واحد مسکونی شهری برای اقشار کم درآمد در سطح استان به مساحت 135 هزار و 480 متر مربع از سوی بنیاد مسکن استان آغاز شده است.

وی از تکمیل و واگذاری 58 واحد مسکونی به اقشار کم درآمد در استان در طول یک سال گذشته خبر داد و گفت: طراحی 663 واحد مسکونی به متراژ بیش از 10 هزار متر مربع صورت گرفته است.

این مسئول به احداث و تکمیل بیش از یک هزار واحد مسکونی از ابتدا تا کنون اشاره کرد و افزود: هم اکنون این نهاد 961 واحد مسکونی برنامه‌ریزی شده جهت احداث و 663 واحد مسکونی در دست تهیه نقشه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر 598 واحد مسکونی در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت و 368 واحد در گلشهر زنجان در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد در حال ساخت است.

وی یادآور شد: پروژه‌های مسکونی 368 واحدی گلشهر زنجان با مساحت 52 هزار و 545 متر مربع، 96 واحدی هیدج، 16 واحدی صائین قلعه، 96 واحدی آببر، 126 واحدی خرمدره، ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج، 80 واحدی فاز 1 هیدج و 104 واحدی آببر از جمله پروژه‌هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.

خواجه‌ای یکی از اولویت‌های مهم این نهاد انقلابی در سال جاری را تأمین و تولید مسکن بر شمرد و افزود: بنیاد مسکن برای تولید واحدهای مسکونی با دوام نیازمند مصالح و همچنین تجهیزات مدرن با فناوری‌های روز است که قطعاً در ساخت مسکن سعی ما بر این است تا از این مصالح استفاده کند .

وی با تأکید بر ضرورت تولید و استفاده از این مصالح با دوام در ساخت واحدهای مسکونی شهری و روستایی ابراز کرد: در کنار ساخت و تولید مسکن و همچنین مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی استفاده از مصالح با کیفیت و ایجاد شرکت‌های با دانش فنی و مهندسی قوی، مد نظر و مورد توجه جدی است.

انتهای پیام
captcha