تخفیف ۳۰ درصدی مدارس شاهد برای دانش‌آموزان حافظ قرآن در کردستان
کد خبر: 3995690
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

تخفیف ۳۰ درصدی مدارس شاهد برای دانش‌آموزان حافظ قرآن در کردستان

رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان کردستان از تخفیف ۳۰ درصدی مدارس شاهد برای دانش‌آموزان حافظ قرآن در کردستان خبر داد و گفت: در این راستا حافظان قرآن کریم با پرداخت ۷۰ درصد شهریه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، صلاح‌الدین مفیدی، رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش‌ و‌ پرورش استان کردستان، شامگاه گذشته، 15 شهریورماه در پنجمین نشست ستاد اجرایی شاهد و ایثارگران استان کردستان که به منظور هماهنگی اقدامات اجرایی و بررسی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن هفته گرامیداشت دفاع مقدس و ارسال دستورالعمل استانی اظهار کرد: در این راستا یکی از مأموریت های مدارس شاهد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

وی افزود: همزمان با این هفته، ویژه‌برنامه هایی در مدارس شاهد استان با شعار حماسی «ما مقتدریم» اجرایی خواهد شد که تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس یکی از برنامه‌های شاخص است.

رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش‌ و‌ پرورش استان کردستان با اشاره به استقبال والدین و درخواست‌های متعدد برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس، بیان کرد: تاکنون ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول به صورت کامل قطعی شده است و دوره متوسطه دوم تقریباً به اتمام رسیده و در پایه دهم نیز تنها یک مدرسه تعیین تکلیف نشده است که در هفته جاری این اقدام عملی خواهد شد.

وی یکی از علل ثبت‌نام دیر هنگام دانش‌آموزان را مشکلات سامانه پادا و عدم دسترسی به اطلاعات عنوان کرد و در ادامه از اهتمام و تلاش مدیران مدارس شاهد در راستای ثبت‌نام دانش‌آموزان تشکر کرد و یادآور شد: یکی از اولویت‌های این حوزه تکریم مراجعان و ارباب رجوع بوده است.

مفیدی در پایان یادآور شد: در اجرای مصوبه ستاد اجرایی شاهد استان به کلیه مدارس شاهد ابلاغ شده است که در هنگام ثبت‌نام فعلا مبلغ 50 درصد شهریه را اخذ کنند و برای دانش‌آموزان حافظ قرآن کریم نیز 30 درصد در دریافت شهریه تخفیف داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha