امنیت مرزهای سردشت نتیجه همکاری بین عشایر و مرزبانان است
کد خبر: 3996227
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

امنیت مرزهای سردشت نتیجه همکاری بین عشایر و مرزبانان است

فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: عشایر مرزنشین به عنوان مرزبانان واقعی، نقش اساسی در فراهم کردن امنیت در مرزها داشته و نقش آنها در این میان غیرقابل انکار است.

ارسالی| امنیت مرزهای سردشت نتیجه همکاری بین عشایر و مرزبانان استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اقصی نخشی‌پور، فرماندار سردشت، در تاریخ 18 شهریور از هنگ مرزی این شهرستان بازدید و با سرهنگ وحید قویدل، فرمانده هنگ مرزی سردشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده هنگ مرزی سردشت در این بازدید اظهار کرد: امنیت کاملی در مرزهای این شهرستان برقرار بوده و تامین امنیت در مرزها اولویت نخست هنگ مرزی است.

سرهنگ وحید قویدل افزود: برای تامین امنیت مرزها گام‌های خوبی برداشته شده است و در این میان مردم به ویژه عشایر مرزنشین همکاری و مشارکت خوبی با مرزبانان دارند.

وی ادامه داد: عشایر مرزنشین به عنوان مرزبانان واقعی نقش اساسی در فراهم کردن امنیت در مرزها داشته و نقش آنها در این میان غیرقابل انکار است.

فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: مرزبانان جان بر کف این شهرستان با تمام قدرت از حوزه استحفاظی خود حراست و نگهبانی می‌دهند و اجازه هیچگونه تحرکی به دشمنان نخواهند داد.

فرماندار سردشت نیز در این بازدید عنوان کرد: سردشت یکی از امن‌ترین مرزهای شمال‌ غرب کشور محسوب می‌شود که این امنیت در سایه تعامل بین مرزنشینان و نیروهای مرزبانی به وجود آمده است.

اقصی نخشی‌پور تصریح کرد: در سایه این امنیت زندگی و فعالیت‌های اقتصادی در مرزهای شهرستان در جریان بوده و ساکنان مرزی در آرامش کامل به فعالیت‌های روزمره خود ادامه می‌دهند و در حال حاضر هیچگونه ناامنی در مرزهای این شهرستان وجود ندارد.

 

انتهای پیام
captcha