تأمین ۲ هزار تخت بیمارستانی طی دوسال یک کار جهادی بود
کد خبر: 3997104
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
استاندار آذربایجان‌غربی:

تأمین ۲ هزار تخت بیمارستانی طی دوسال یک کار جهادی بود

استاندار آذربایجان‌غربی با تأکید به اینکه افزایش ۲ هزار تخت بیمارستانی طی دو سال از مصادیق کار جهادی بوده است، بیان کرد: طی چند سال پیاپی رتبه نخست بهبود کسب و کار کشور را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده‌ایم.

ارسالی امروز ا  تامین ۲ هزار تخت بیمارستانی در عرض دوسال یک کار جهادی بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، 21 شهریور ماه، در آئین اختتامیه جشنواره شهید رجائی، اظهار کرد: خدمت به مردم در این شرایط سخت اقتصادی، امری ارزشمند و ماندگار بوده که با وجود همه تلاش‌های انجام گرفته و ارتقای شاخص‌های زیرساختی، هنوز از نقطه مطلوب که برازنده مردم شریف آذربایجان‌غربی است، فاصله داریم.

وی با اشاره به خدمات صورت گرفته در استان، افزود: رانت حواله‌های سوخت، معابر کولبری و زمین‌خواری را حذف کردیم و در این راه کسانی که دستشان از این منابع کوتاه شده، برای متوقف کردن این جریان دست به هر کاری زدند.

شهریاری بیان کرد: برای اداره امور استان از مدیران توانمند بومی استفاده کردیم، اما عده‌ای در راستای دستیابی به اهداف شخصی خود، مدعی هستند از نیروهای غیربومی استفاده شده که صحت ندارد.

وی ادامه داد: برخی علاوه بر اینکه اقدامات مثبت انجام شده در استان را برعکس جلوه می‌دهند، در تلاش هستند با ایجاد اختلافات قومی و مذهبی، منافع شخصی خود را کسب کنند و آذربایجان‌غربی مردم بی‌نظیری دارد که علیرغم همه مشکلات، در وحدت و همدلی با همدیگر زندگی می‌کنند و توجهی به نقشه‌های تفرقه افکنان ندارند.

شهریاری گفت: از تلاش و همت مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی قدردانی می‌کنیم، خدمت کردن به مردم در این شرایط سخت اقتصادی امری ارزشمند و ماندگار بوده و مردم‌داری باید رکن اصلی مدیریت باشد.

وی افزود: حل مشکلات هرچند ساده مردم، در امید آفرینی و افزایش اعتماد به حاکمیت بسیار مؤثر خواهد بود.

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: افزایش ۲هزار تخت بیمارستانی در دو سال از مصادیق کار جهادی بوده و چند سال پیاپی رتبه نخست بهبود کسب و کار کشور را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده‌ایم.

وی ادامه داد: در بهره‌مندی از آب روستایی سه درصد فراتر از میانگین کشوری هستیم و در گاز رسانی از ۳۲ درصد به بیش از ۸۴ درصد و برخورداری ۹۵ درصدی جمعیت رسیدیم و در جدول کشوری بودجه به استان پنجم کشور رسیدیم.

شهریاری تصریح کرد: این استان مردم بی‌نظیری دارد که علیرغم همه مشکلات در وحدت و همدلی با همدیگر زندگی می‌کنند و توجهی به نقشه‌های تفرقه افکنان ندارند.

وی اظهار کرد: از حمایت و راهنمایی‌های ائمه جمعه در استان قدردانی می‌کنیم و این انتظار می‌رود تا برخی دوستان از تریبون نماز جمعه که محل دعوت به تقوا الهی و اخلاق اسلامی است برای بیان حق و حقیقت و نه توهین و افترا استفاده کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: قدردان صبر و شکیبایی مردم آذربایجان‌غربی به خاطر کم و کاستی‌های ناشی از تحریم، کرونا و کمبود نقدینگی بوده و طلب حلالیت می‌کنم.

انتهای پیام
captcha