13 هزار واحد مسکونی روستایی آذربایجان غربی مقاوم‌سازی می‌شود
کد خبر: 3997953
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

13 هزار واحد مسکونی روستایی آذربایجان غربی مقاوم‌سازی می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: امسال طبق برنامه‌ریزی مقرر شده است تا  ۱۳ هزار واحد مسکونی در روستا‌های آذربایجان به‌سازی و مقاوم‌سازی شوند.

ارسالی| 13 هزار واحد مسکوی روستایی آذربایجان غربی مقاوم‌سازی می‌شوندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمود بدلی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، 25 شهریور در جریان بررسی مسائل و مشکلات واحدهای مسکونی غیرمقاوم روستایی در چالدران اظهار کرد: امسال طبق برنامه‌ریزی مقرر شده است تا  ۱۳ هزار واحد مسکونی در روستا‌های آذربایجان به‌سازی و مقاوم سازی شوند.

وی افزود: برای اجرای مقاوم‌سازی و به‌سازی این تعداد واحد مسکونی روستایی 1 هزار 300 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص داده شده است .

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت هر واحد مسکونی روستایی یک میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد پنج درصد با بازپرداخت 20 ساله به روستاییان پراخت می‌شود.

وی عنوان کرد: هر ساله تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی در سطح استان مقاوم‌سازی می‌شود که این آمار در چالدران برابر با 87 هزار واحد مسکونی روستایی است.

 بدلی گفت: امسال بیش از 600 واحد مسکونی در روستاهای چالدران در دست به‌سازی و مقاوم‌سازی بوده و تاکنون بیش از 30 درصد از واحدهای مسکونی در روستاهای چالدران مقاوم‌سازی شده است.

انتهای پیام
captcha