خون شهدا تمامیت ارضی ایران را تضمین کرده است
کد خبر: 3999641
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

خون شهدا تمامیت ارضی ایران را تضمین کرده است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: خون شهدای انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس، تمامیت ارضی ایران را تضمین کرده و استقلال، آزادی و عزت کشور را به بار آورده است.

ارسالی| خون شهدا تمامیت ارضی ایران را تضمین کرده استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، اول مهر در آیین غبارروبی مزار شهدای ارومیه اظهار کرد: دفاع مقدس نشات گرفته از قیام عاشورا برای ایستادگی در مقابل متجاوزان و ظالمان بود و رزمندگان ایرانی به خوبی این ایستادگی و مقاومت را در عمل به همگان نشان دادند.

وی افزود: قیام امام حسین(ع) و یارانش الگویی برای شهدای ما بود، الگویی که ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم را برای جهانیان به خوبی تبیین کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: دفاع ما در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر متجاوزگران، دفاعی مقدس بود و خون پاک شهدای این هشت سال جنگ تحمیلی، مبیّن این مطلب است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم، شهدا را همیشه زنده دانست و عنوان کرد: شهدای گرانقدر ما به خوبی از این نظام الهی دفاع کردند که باید راه آنها همچنان ادامه داشته باشد و شهادت سعادتی ابدی برای انسان است که این سعادت جز برای پاکان میسر نخواهد شد.

حجت الاسلام قریشی تاکید کرد: خون شهدای انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس، تمامیت ارضی ایران را تضمین کرده و استقلال، آزادی و عزت کشور را به بار آورده است.

انتهای پیام
captcha