اعزام ۴۰۳ زائر از آذربایجان غربی به زیارت اربعین
کد خبر: 4000095
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

اعزام ۴۰۳ زائر از آذربایجان غربی به زیارت اربعین

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: یک‌هزار و ۳۱۶ زائر برای زیارت اربعین در استان ثبت‌نام کرده بودند که ۴۰۳ زائر از این تعداد حائز شرایط بودند و برای آنها روادید اخذ شده است.

ارسالی| اعزام 403 زائر آذربایجان غربی به سفر زیارتی اربعین حسینیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مطیع حق‌شناس، مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی، امروز، 3 مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا اعزام زائران اربعین حسینی با محدودیت‌هایی همراه بود و به مانند سال گذشته امکان حضور در پیاده‌روی اربعین بدون محدودیت وجود نداشت.

وی افزود: تزریق دو دز واکسن کرونا از جمله شرایط شرکت در اربعین حسینی سال جاری بود و انتخاب زائران از بین افراد انجام گرفته است.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی با اشاره به این که ۳۴ دفتر در استان برای دریافت گذرنامه‌ها در نظر گرفته شده بود، ادامه داد:  در این راستا یک‌هزار و ۳۱۶ زائر برای زیارت اربعین در استان ثبت‌نام کرده بودند که ۴۰۳ زائر از این تعداد حائز شرایط بودند و برای آنها روادید اخذ شده است.

وی بیان کرد: افرادی که مجوز حضور در اربعین حسینی را اخذ نکرده‌اند از حضور در گذرگاه‌های مرزی کشور اجتناب کنند چرا که به هیچ‌وجه امکان سفر آنها به کربلا وجود نخواهد داشت.

حق‌شناس تصریح کرد: امید است در سال آینده با مهار کرونا امکان سفر زائران زیادی از استان در مراسم اربعین حسینی وجود داشته باشد.

انتهای پیام
captcha