ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیون برای تشویق مردم به واکسیناسیون
کد خبر: 4000196
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴

ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیون برای تشویق مردم به واکسیناسیون

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: روند مناسب واکسیناسیون در استان خوب بوده و در برخی شهرستان‌ها مردم رغبت کمتری برای دریافت واکسن دارند که فرمانداران موظف هستند تا برای ترغیب و تشویق مردم، از ظرفیت‌های گروه‌های مرجع از جمله روحانیون استفاده کنند.

ارسالی امروز ا ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیون برای تشویق مردم برای انجام واکسیناسیونبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، سوم مهرماه، در یکصد و چهل و نهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدای معزز انقلاب به‌ویژه شهدای مدافع سلامت را گرامی می‌داریم و فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت می‌گویم. 

وی افزود: از عدم اجرای دقیق دستورالعمل‌های ابلاغی در بخش‌هایی چون حمل و نقل عمومی، باغ رضوان‌، آزمون‌های رانندگی و تجمعات فرهنگی و مذهبی رضایت نداریم و متاسفانه برخی دستگاه‌ها وظایف خود را در قبال کرونا رها کردند.

شهریاری بیان کرد: اگرچه نزدیک به ۶۰ درصد جمعیت هدف استان دُز اول واکسن کرونا را تزریق کردند اما این به معنای پایان کار نیست.

وی ادامه داد: از مردم درخواست می‌شود نسبت به خطر کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

شهریاری تصریح کرد: روند بستری بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان نسبتا روند کاهشی دارد و آذربایجان‌غربی دیرتر از سایر نقاط ایران درگیر موج پنجم کرونا شد و به طور طبیعی دیرتر نیز از پیک خارج می‌شود و تداوم روند کاهشی نیز در گرو رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

استاندار آذربایجان‌غربی، گفت: روند مناسب واکسیناسیون در استان خوب بوده و در برخی شهرستان‌ها مردم رغبت کمتری برای دریافت واکسن دارن که فرمانداران موظف هستند تا برای ترغیب و تشویق مردم از ظرفیت‌های گروه‌های مرجع از جمله روحانیون استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha