مردم قدردان نیروهای نظامی و مرزبانان در برقراری امنیت باشند
کد خبر: 4001553
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

مردم قدردان نیروهای نظامی و مرزبانان در برقراری امنیت باشند

امام‌جمعه اهل‌ سنت ارومیه گفت: امنیت در زندگی انسان از مهمترین رکن‌ها به شمار می‌آید و باید به سبب این امنیت پایدار از همه نیروهای امنیتی و سپاه و نیروی انتظامی و مرزبانان تقدیر کرد.

مردم قدردان نیروهای نظامی و مرزبانان در برقراری امنیت باشند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام‌جمعه اهل سنت نقده، ۹ مهر در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه دین مبین اسلام عامل خوشبختی برای انسان‌ها است، اظهار کرد: نخستین عاملی که سبب خوشبختی انسان می‌شود داشتن یک مکتب جاویدان فرازمانی و فرامکانی به نام دین مبین اسلام است.

وی افزود: بنابراین نخستین عاملی که می‌تواند خوشبختی را برای انسان به وجود آورد، دین مبین اسلام و آمدن 124 هزار پیامبر به عنوان هادی سعادت بشری توسط خداوند متعال است که از حضرت آدم آغاز و با رسول اکرم(ص) خاتمه پیدا می‌کند.

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه ادامه داد: تلاش همه آنها بر این بود که جامعه را به سمتی سوق دهند که هدایت در آن تحقق یافته و بتوانند مسیر زندگی را به همان صراط مستقیمی که خدا فرموده است را برای مردم تبیین کنند و در این راستا خداوند متعال هیچ وقت در این دنیا در برابر هزاران مشکل و میلیون‌ها مجهولات و فراز و نشیب‌هایی که برای زندگی به وجود می‌آید انسان را رها نکرده، بلکه همواره در راه سعادتمندی و خوشبختی دنیا و آخرت، آنها را راهنمایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هدایت به صورت فطری در انسان وجود دارد و در همه عالم ساری و جاری است، بیان کرد: بشریت همواره از هدایت الهی برخوردار بوده و پیامبر اسلام(ص) آیات قرآن کریم را برای نجات بشری تبیین کرده است.

ماموستا کلشی‌نژاد تصریح کرد: امنیت، در زندگی انسان از مهمترین رکن‌ها به شمار می‌آید و باید به سبب این امنیت پایدار از همه نیروهای امنیتی و سپاه و نیروی انتظامی و مرزبانان تقدیر کرد.

وی با تاکید بر اینکه همه مدیون نیروهای برقرار کننده امنیت در کشور اسلامی هستیم، گفت: ناامنی در هر کشوری سبب ناامنی جانی، ناموسی، علمی، اقتصادی و اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام
captcha