اسکان زلزله زدگان خراسان شمالی در سازه‌های سبک پیش از شروع زمستان
کد خبر: 4002425
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

اسکان زلزله زدگان خراسان شمالی در سازه‌های سبک پیش از شروع زمستان

استاندار خراسان شمالی گفت: پیگیر اختصاص سازه‌های سبک و کانکس برای اسکان زلزله زدگان استان پیش از فصل زمستان هستیم.

اسکان زلزله زدگان خراسان شمالی در سازه‌های سبک پیش از شروع زمستانمحمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده استان با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، اظهار کرد: ناهمواری‌های مسیر این روستا جزو نگرانی و دغدغه‌های ما است که دستور به‌سازی آن را داده‌ام.

وی افزود: به همین علت اعتباراتی را به راهداری استان اختصاص داده‌ایم تا به گونه‌ای فعالیت کند که هیچ روستایی در استان وجود نداشته باشد که در فصل زمستان، مسیر آن غیر قابل تردد باشد.

استاندار خراسان شمالی افزود: عزم ما این است تا ۱۴۱ واحد تخریب شده استان را پیش از فصل زمستان به پایان برسانیم و سپس به سایر واحدها خسارتی بپردازیم.

شجاعی ادامه داد: در روستای هاور نیز احداث   ۴۰  واحد مسکونی درحال انجام است که نسبت به بازدیدی که مدتی قبل از این منطقه داشتم پیشرفت خوبی اتفاق افتاده است.

وی با تاکید براینکه به پیشرفت اتفاق افتاده قانع نیستم، چرا که این پیشرفت برای مردم کافی نیست، تصریح کرد: بخشی از مشکلات موجود، بالا بودن سن افراد بود که سبب بعضی مشکلات شد اما این موضوع را بررسی کردیم و کمیته امداد استان نیز به خوبی برای پوشش دادن افراد روستای هاور اقدام کرد.

استاندار خراسان شمالی همچنین با تقدیر از رئیس بنیاد مسکن به خاطر قبول دعوت به استان،  گفت: دغدغه مردم، دغدغه ماست و تلاش می‌کنیم تا رسیدن فصل زمستان، هیچ یک از روستاییان بدون اسکان نباشند.

انتهای پیام
captcha