برنامه‌های دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس آغاز می‌شود
کد خبر: 4002842
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
امشب؛

برنامه‌های دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس آغاز می‌شود

هجدهمین محفل طرح «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی» که آغازی بر افتتاح برنامه‌های دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس در سال جاری خواهد بود، امشب برگزار می‌شود.

سیدمصطفی موسوی، سرپرست دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالروز شهادت امام رضا(ع) از برپایی محفل انس با قرآنی بدین مناسبت در شیراز خبر داد و گفت: این محفل قرآنی امشب، 14 مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این محفل انس با قرآن در واقع هجدهمین محفل طرح «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی» است که آغازی بر افتتاح برنامه‌های دارالقرآن بسیج سپاه فجر در سال جاری خواهد بود.

موسوی ضمن از قرآن‌دوستان جهت حضور در این محفل معنوی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد، گفت: این محفل معنوی در بستر فضای مجازی به آدرس https://lahzenegar.com/paly/4xnrp قابل رؤیت خواهد بود.

سرپرست دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس زمان برپایی این محفل نورانی را ساعت 19:30 امشب و مکان آن را دارالقرآن بسیج سپاه فجر واقع در شیراز، میدان امام حسین(ع)، به سمت چهار راه زند، کوچه پروانه، جنب رستوران شلمچه اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha