نیروهای ناجا مجاهدان فی‌سبیل‌الله هستند
کد خبر: 4003294
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری:

نیروهای ناجا مجاهدان فی‌سبیل‌الله هستند

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر اینکه نیروهای ناجا مجاهدان فی‌سبیل‌الله هستند، گفت: باید زمینه خدمت به همگان در همه نقاط فراهم شود و روز به‌روز با تقویت این مجموعه ره‌توشه داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار منوچهر امان‌اللهی، فرمانده انتظامی استان امروز، ۱۷مهرماه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت آغاز هفته نیروی‌انتطامی، اظهار کرد: نظم و امنیت امروزه یکی از موضوعات دارای اهمیت در تمامی جنبه‌های زندگی افراد اعم از شخصی، شغلی، اجتماعی و غیره است، امروزه خوشبختانه امنیت و آرامش در کشور حاکم بوده و نیروهای انتظامی روزانه هزاران مأموریت را در راستای ایجاد نظم و امنیت انجام می‌دهند.

امان‌اللهی افزود: خدمات نیروی انتظامی از نظر کمی و کیفی ارزنده است، نیروهای مخلص، دلسوز، وظیفه‌شناس، مؤمن و متعد ناجا توفیق خدمت به مردم را دارند، نمودارها نشان‌دهنده روند مثبت ارائه خدمات در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای ناجا در تمامی حوادث، بحران‌ها، درگیری‌ها، حل مسائل و مشکلات خانواندگی و غیره حضور پررنگی دارند، تأکید کرد: این نقش هر روز بیش‌تر از گذشته پررنگ می‌شود و مردم در مواجه با مشکل سریعاً با ماموران نیروی انتظامی تماس برقرار می‌کنند.

امان‌اللهی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی علیه ایران انواع توطئه‌ها را انجام می‌دهند، تصریح کرد: قطعاً آثار این توطئه‌ها در کشور مشهود بوده، اما خوشبختانه ایران در بین کشورهای منطقه از آرامش و امنیت بالایی برخوردار است که این مسئله در سایه تلاش‌های نیروهای نظامی و امنیتی رخ می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: برای ارائه خدمات بهتر به مردم توسط نیروهای انتظامی باید اتحاد و انسجام در بین این نیروها و سایر ارگان‌های مرتبط تقویت شود، هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا از زحمات این خدمتگزاران تقدیر صورت گیرد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه نیروهای ناجا مجاهدان فی‌سبیل‌الله هستند، بیان کرد: باید زمینه خدمت به همگان در همه نقاط فراهم شود و روز به‌روز با تقویت این مجموعه ره‌توشه داشته باشیم.

خدمات نیروی انتظامی؛ از برقراری امنیت تا حفظ دستاوردهای انقلاب

در ادامه این مراسم، جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با فرمان، ایمان و عرفانش درس آزادگی و دفاع در برابر متجاوزان را به همگان داد، شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و عزت و اقتدار را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی افزود: در هفته نیروی انتظامی قرار داریم و این هفته فرصت مغتنمی است تا از زحمات، خدمات، ایثار، از جان گذشتگی در راه عزت و اقتدار کشور، فراهم کردن آرامش و آسایش برای مردم توسط نیروهای ناجا قدردانی کنیم، نیروهای انتظامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امنیت و آسایش را برای همگان فراهم کنند و این نیروها در تمامی صحنه‌ها حضور دارند.

مردانی بیان کرد: نیروی انتظامی با برخورداری از نیروهای مؤمن، متخصص، متدین و ولایت‌مدار توانسته با بهره‌گیری از دستاوردهای علمی در تمامی مأموریت‌های تعریف شده به‌ویژه در بحران‌ها و بلایای طبیعی، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، مقابله با سوداگران مرگ، مقابله با برهم‌زنندگان نظم و جلوگیری از شیوع کرونا اثرگذار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: مأموریت‌های نیروی انتظامی تنها در برقراری نظم و امنیت در جامعه خلاصه نمی‌شود، بلکه جان بر کفان ناجا با همراهی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح در پاسداری از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی نقش تعیین‌کننده‌ای در عرصه نظم و امنیت و ارتقای قانون‌مندی در جامعه دارند و این مسئله موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است، این نیروها خالصانه برای ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه تلاش می‌کنند و در شرایط مختلف کشور به‌خوبی به وظایف محوله عمل کرده و برای جلب رضایت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

مردانی در پایان گفت: نیروهای انتظامی در تلاشند تا امنیتی پایدار و مثال‌زدنی را در کشور و چهارمحال و بختیاری فراهم کنند و باید قدردان این زحمات باشیم.

انتهای پیام
captcha