رئیس جدید دادگستری سلماس معرفی شد
کد خبر: 4003668
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

رئیس جدید دادگستری سلماس معرفی شد

طی مراسمی اصغر حمیدی، امروز، ۱۸ مهرماه به‌عنوان رئیس جدید دادگستری سلماس معرفی شد.

ارسالی امروز ا رئیس جدید دادگستری سلماس معرفی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی، ۱۸ مهرماه، در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری سلماس، اظهار کرد: امنیت اساس، بستر و زیرساخت تمام موضوعات است و بدون آن رفاه، فرهنگ، اشتغال و بسیاری از موضوعات دیگر قابل تجسم نیست.

وی افزود: یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم در تولید و حفظ امنیت پایدار نقش اساسی دارد، دستگاه قضایی بوده که اگر اقدامات و دستورات به موقع، صریح و صحیح مقام قضایی در موضوعات مجرمانه نباشد به طور قطع امنیت خدشه‌دار شده و بر همین اساس نقش دستگاه قضایی در تولید امنیت پررنگ است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: اقدامات مقام قضایی مکمل زحمات مجموعه ضابطین بوده و ثمره آن ایجاد امنیت و آرامش برای مردم و رضایت‌مندی مردم و در نهایت گسترش سرمایه‌های اجتماعی است.

عتباتی بیان کرد: از دیگر دغدغه‌های دستگاه قضایی استان حفظ کرامت مردم بوده و این مهم به مدیران تاکید شده که بدون کوچکترین مانعی در دسترس مردم باشند، چرا که مردم ولی‌نعمت ما هستند و ما خادم مردم هستیم، از این رو در پاسخگویی به مراجعان باید نمونه باشیم.

در پایان از زحمات علی الهوردیان، رئیس سابق دادگستری سلماس تشکر و قدردانی و اصغر حمیدی به عنوان رئیس جدید دادگستری سلماس معرفی شد.

انتهای پیام
captcha