مهلت ارسال آثار به مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه» تمدید شد
کد خبر: 4003735
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

مهلت ارسال آثار به مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه» تمدید شد

دبیر پنجمین دوره مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه» از تمدید مهلت ارسال آثار به این مسابقه خبر داد.

مهلت ارسال آثار به مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه» تمدید شد

مریم جویدراوی، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور و همچنین برگزاری محدود راهپیمایی اربعین حسینی در کشور عراق و مرزهای ایران و به علت استقبال و تماس‌ عکاسان سراسر کشور با دبیرخانه این مسابقه مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مهر ۱۴۰۰ تمدید شد.

وی اضافه کرد: همچنین براساس تصمیم کمیته برگزاری مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه»، عکاسان علاقه‌مند می‌توانند با ارسال حداکثر۲۰ فریم تک‌عکس و حداکثر ۲ مجموعه عکس در مسابقه شرکت کنند.

 سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و دبیر پنجمین دوره مسابقه ملی عکس، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های خود را به ایمیل مسابقه به آدرس a.vagheh@gmail.com ارسال کنند.

پنجمین دوره مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه» با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز و شورای اسلامی شهر اهواز در سه بخش تک‌عکس، مجموعه عکس و عکس‌های موبایلی برگزار می‌شود.

با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و همزمان در کشور ما ایران، مراسم عزاداری محرم امسال بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به شیوه متفاوتی برگزار شد. از این رو، برگزارکننده از تمام شرکت‌کنندگان دعوت می‌کند به منظور مشارکت در این رویداد فرهنگی آثار خود را منطبق با شرایط اعلام شده ستاد ملی مقابله با کرونا به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha