اجرای طرح «سکوی مدیریت هوشمند اجتماعی کرونا» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4003838
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

اجرای طرح «سکوی مدیریت هوشمند اجتماعی کرونا» در آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی از اجرای طرح «سکوی مدیریت هوشمند اجتماعی بیماری کرونا» در آذربایجان غربیخبر داد و گفت: در سکوی مدیریت هوشمند این فرصت ایجاد می‌شود تا نظام مدیریت بیماری در بستر فناوری اطلاعات قرار گیرد.

اجرای طرح سکوی مدیریت هوشمند اجتماعی کرونا در آذربایجان‌غربی همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، 18 مهر ماه، در صد و پنجاه و چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: طرح «سکوی مدیریت هوشمند اجتماعی بیماری کرونا» در روزهای آتی اجرایی می‌شود که در راستای اجرای این طرح فرصتی برای نظام مدیریت بیماری در بستر فناوری اطلاعات ایجاد می‌شود.

وی افزود: برای اجرای درست این طرح باید ابعاد کامل بررسی شود و در صورتی که این طرح به درستی اجرا شود می‌تواند دستاوردهای خوبی را در امر کنترل بیماری کرونا محقق سازد.

شهریاری بیان کرد: همه دستگاه‌های متولی موظف هستند در اجرای دقیق این طرح که می‌تواند زنجیره انتقال بیماری کرونا و نیز بستر فعالیت اقتصادی مردم در شرایط کرونایی را فراهم سازد همکاری داشته باشند.

وی در پایان افزود: از مردم در خواست می‌شود که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش اهتمام داشته باشند تا شاهد شروع موج جدید کرونا نباشیم.

انتهای پیام
captcha