تزریق واکسن کرونا به ۷۰ درصد جمعیت اشنویه
کد خبر: 4004136
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷

تزریق واکسن کرونا به ۷۰ درصد جمعیت اشنویه

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت: از زمان آغاز واکسیناسیون عمومی در اشنویه تا به امروز ۵۵ هزار نفر واکسن کرونا تزریق دریافت کردند که برابر با ۷۰ درصد جمعیت این شهرستان است.

تزریق واکسن کرونا به ۷۰ درصد جمعیت اشنویهحسین زرزا، مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: در حال حاضر روند تزریق واکسن کرونا در اشنویه سرعت خوبی داشته و کمبودی از نظر تعداد واکسن کرونا در این شهرستان وجود ندارد.

وی افزود: از زمان آغاز واکسیناسیون عمومی در اشنویه تا به امروز ۵۵ هزار نفر واکسن کرونا تزریق دریافت کردند که برابر با ۷۰ درصد جمعیت این شهرستان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه ادامه داد: از ۵۵ هزار نفر که واکسن کرونا را در اشنویه دریافت کردند ۴۱ هزار نفر دز اول و مابقی نیز هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی تأکید کرد: از عموم شهروندان درخواست می‌شود برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان مراجعه کنند تا هر چه سریع‌تر شاهد ایجاد ایمنی عمومی در اشنویه باشیم.

زرزا در پایان تصریح کرد: زدن ماسک و دوری از تجمعات همچنان باید جدی گرفته شده و از سهل‌انگاری و عادی‌انگاری کرونا پرهیز شود که کوتاهی در این مورد موج‌های بعدی را به وجود خواهد آورد.

انتهای پیام
captcha