قدسیت کارکنان نیروی انتظامی در بین مردم تبیین شود
کد خبر: 4004166
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

قدسیت کارکنان نیروی انتظامی در بین مردم تبیین شود

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، گفت: قدسیت کارکنان نیروی انتظامی بایستی در بین خود آن‌ها و مردم تبیین شود، چرا که نقش آن‌ها در تمامی موارد حائز اهمیت و اساسی است.

رضازاده// قدسیت کارکنان نیروی انتظامی در بین مردم تبیین شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، 19 مهرماه، در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی در اردبیل، اظهار کرد: قدسیت کارکنان نیروی انتظامی بایستی در بین خود آن‌ها و مردم تبیین شود، چرا که نقش آن‌ها در تمامی موارد حائز اهمیت و اساسی است.

وی بیان کرد: تأمین امنیت مردم، اصلی‌ترین وظیفه نیروی انتظامی بوده و در کنار این نیروها، سایر عوامل نیز بایستی به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل کنند تا امنیت در جامعه به صورت پایدار برقرار شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، ادامه داد: بایستی نیروی انتظامی، هدایت و تربیت نیرو‌های مومن و معتقد را مبنای کار قرار دهد تا معنویت و روحیه جهاد و ایثار در کارکنان نیز تقویت شود.

عاملی ادامه داد: خدمت‌رسانی نیروی انتظامی به مردم در حد بسیار اعلی بوده و در این زمینه برای از بین بردن بی‌عدالتی،‌ هوشمندسازی و قطع رابطه اداری بین مردم و نیروی انتظامی حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: هوشمندسازی در نیروی انتظامی در حقیقت به معنای رسیدگی به مطالبات مردم در اسرع وقت و با بالاترین دقت است.

انتهای پیام
captcha