تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مدارس شاهد و ایثارگران پیگیری می‌شود
کد خبر: 4004188
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مدارس شاهد و ایثارگران پیگیری می‌شود

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: تقویت زیرساخت‌های مدارس شاهد و ایثارگر و پیگیری تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مدارس شاهد و ایثارگر در دستور کار این وزارتخانه است.

پیگیری تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مدارس شاهد و ایثارگر

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدرضا رزاقی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، عصر روز گذشته، 19 مهرماه در حاشیه مراسم یادبود شهید سعید حسنان، از شهدای دانش‌آموز شهرستان سرخه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدارس شاهد و ایثارگر به دلیل هوشمندسازی و تقویت زیرساخت‌ها در سال‌های قبل، در زیست‌بوم کرونایی فعالیت‌های مجازی موفقیت‌آمیزی داشتند گفت: تلاش بر این است که این فعالیت‌ها استمرار یابد.

وی ادامه داد: شرکت در مراسم یادبود شهید سعید حسنان نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از شهدای دانش‌آموز و فرهنگی به عنوان نمادی از انسان‌های وارسته انجام شد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: این اداره کل در سه حوزه مدارس شاهد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیگیری مسائل فرهنگیان ایثارگر فعالیت دارد.

گفتنی است؛ شهید حسنان دانش‌آموز نوجوان سرخه‌ای بود که ۲۵ اسفند ۶۳ در عملیات بدر در جزیره مجنون به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از ۳۷ سال در روز ۱۳ مهر ۱۴۰۰ به آغوش خانواده بازگشت.

انتهای پیام
captcha