برگزاری مراسم تقدیر از «حافظان نظم و امنیت» در ارومیه
کد خبر: 4004485
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

برگزاری مراسم تقدیر از «حافظان نظم و امنیت» در ارومیه

مراسم تقدیر از «حافظان نظم و امنیت» توسط شورای معتمد پلیس در ارومیه برگزار شد.

برگزاری مراسم تقدیر از «حافظان نظم و امنیت» در ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ۲۰ مهر مراسم تقدیر از «حافظان نظم و امنیت» توسط شورای معتمد پلیس در ارومیه برگزار شد و طی آن از تعدادی از حافظان نظم و امنیت تجلیل به عمل آمد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: امنیت از مولفه‌های مهم، اساسی و زیربنایی هر جامعه توسعه یافته‌ای است که پایداری و بقای آن در سایه مجاهدت‌ها، تلاش‌ها و همکاری‌ نیروهای نظامی، امنیتی و مردم حاصل می‌شود.

سردار مسعود خرم‌نیا افزود: نیروی انتظامی با فداکاری و ایثارگری در راه حفظ امنیت در کشور تلاش کرده است و در این راه هر روزه چندین شهید تقدیم می‌کند که این نشان‌دهنده اوج سختی‌ها و فداکاری‌ها آنها است.

وی با اشاره به عملكرد مطلوب نيروی انتظامی در پيشگيری از جرائم و برقراری امنيت در سطح استان ادامه داد: در راستای اجرای منویات و فرامین مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان از ناجا در تلاش هستیم تا بتوانیم با ادای دین به شهداء و مردم نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: پلیس با خلوص نيت، پاک‌دامنی و اقتدارهمراه با مهربانی در خدمت آسايش و آرامش مردم بوده و مقتدرانه در انجام رسالت خود مصمم خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha