اجرای طرح «حفظ عمومی قرآن» در البرز
کد خبر: 4004884
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

اجرای طرح «حفظ عمومی قرآن» در البرز

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از اجرای طرح جدید «حفظ عمومی قرآن» در استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود آبان‌ماه این طرح در استان آغاز شود.

اجرای طرح «حفظ عمومی قرآن» در البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز، در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن و به منظور تشویق و ترغیب عموم مردم به ویژه جوانان به حفظ قرآن آیین‌نامه جدید حفظ قرآن کریم به استان‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: در این طرح مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت در هر زمان و هر مقطعی ماهی یک بار می‌توانند نسبت به اخذ آزمون شفاهی از حافظان قرآن خود اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: این طرح حافظان یک جزء تا ۳۰ جزء قرآن کریم را شامل می‌شود و مؤسسات و خانه‌های قرآن می‌توانند حافظان قرآن را مورد ارزیابی قرار دهند.

ملازاده توضیح داد: برای اجرایی شدن این آیین‌نامه باید گروه فنی پنج نفره از حافظان کل قرآن کریم و گروه ممتحن را انتخاب کنیم و طی جلساتی فرآیند کار را برای آنان تشریح شود.

وی در پایان یادآور شد: مؤسسات و خانه‌های قرآن علاقه‌مند به شرکت در این طرح برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت تلاوت مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha