پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان آذربایجان غربی
کد خبر: 4005550
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: امسال با پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به میزان ۱۰۰ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۳ هزار نفر از مددجویان استان فراهم شده است.

پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، ۲۴ مهرماه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه کمیته امداد امام خمینی(ره) چالدران، اظهار کرد: امسال با پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به میزان ۱۰۰ میلیارد تومان زمینه اشتغال سه هزار نفر از مددجویان استان فراهم شده است.

وی افزود: تا پایان سال جاری ۳۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی در رشته‌های کشاورزی، دامپروری، صنعتی و مشاغل خانگی به مددجویان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با پرداخت این تسهیلات تا پایان سال ۱۰ هزار و ۷۰۰ مددجوی دیگر صاحب شغل شده و بتواند برای خود درآمدزایی داشته باشد.

وی بیان کرد: سهم اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) در چالدران برابر با ۱۲ میلیارد تومان است که سعی می‌شود این رقم نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد.

سهندی در پایان تصریح کرد: اشتغال ایجاد شده توسط کمیته امداد از نوع پایدار بوده و افراد پس درآمدزایی از حالت مددجویی خارج شده و توانایی تأمین معیشت و هزینه‌های زندگی را خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha