پیام فرمانده انتظامی کرمان در پی کسب رتبه برتر «اشراف فرماندهی»
کد خبر: 4006268
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

پیام فرمانده انتظامی کرمان در پی کسب رتبه برتر «اشراف فرماندهی»

فرمانده انتظامی استان کرمان در پیامی کسب مهم رتبه برتر«اشراف فرماندهی» را دستاورد مهمی دانست و گفت: خدمات مخلصانه، هدفمند، هوشمندانه، تأثیرگذار و مطلوب مجاهدان فی سبیل الله در جغرافیای پهناور دیار حاج قاسم، عامل اساسی این دستاورد مهم است.

به گزارش ایکنا از کرمان، فرماندهی انتظامی کرمان در جشنواره مالک اشتر موفق به کسب رتبه برتر «اشراف فرماندهی» در سطح کشور شد. سردار ناظری فرمانده انتظامی استان به این مناسبت پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام، ضمن تبریک اعیاد ربیع، الحمدالله فرماندهی انتظامی استان کرمان با تلاش شما همکاران عزیز، موفق به کسب دستاورد مهم «رتبه برتر اشراف فرماندهی» در سطح کشور در جشنواره مالک اشتر شد.

خدمات مخلصانه، هدفمند، هوشمندانه، تاثیرگذار و مطلوب مجاهدان فی سبیل الله در جغرافیای پهناور دیار حاج قاسم عزیز، عامل اساسی این دستآورد مهم است. همراهی مردم عزیز، ارشادات و راهنمایی‌های نماینده معزز ولی فقیه در استان و ائمه محترم جمعه، استاندار محترم و سایر اعضا شورای تأمین، نمایندگان محترم مردم در مجلس و سایر مدیران سطح استان نیز از عوامل معنادار در توسعه نظم و امنیت عمومی استان و دریافت این نشان افتخار می‌باشد.

این موفقیت بزرگ را تبریک عرض نموده و امیدوارم با یاری خداوند منان، عنایت ائمه اطهار  و استعانت از ارواح مطهر شهدا بخصوص سردار دلها، فرماندهی انتظامی استان کرمان با همدلی و همراهی مردم عزیز، مدیران و همه همرزمان افتخار آفرینم در سال جاری هم بتواند برگ زرین دیگری بر افتخارات دیار کریمان بیفزاید.»

انتهای پیام
captcha