سیاست دولت سیزدهم جوان‌گرایی است
کد خبر: 4007396
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
وزیر کشور:

سیاست دولت سیزدهم جوان‌گرایی است

وزیر کشور با بیان اینکه سیاست دولت سیزدهم جوان‌گرایی است گفت: این امر با قدرت و قوت در حال انجام بوده و جوانان متعهد و متخصص در این زمینه در مدیریت بدنه دولت در کشور و همچنین استان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سیاست دولت سیزدهم استفاده از نیروهای جوان در استان‌ها استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، احمد وحیدی، وزیر کشور، امروز، 1 آبان ماه برای تکریم و معارفه استاندار آذربایجان غربی وارد ارومیه شد.

وزیر کشور در بدو ورود به فرودگاه ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست دولت مردمی سیزدهم، جوان‌گرایی است و این امر با قدرت و قوت در حال انجام بوده و جوانان متعهد و متخصص در این  زمینه در مدیریت بدنه دولت در کشور و همچنین استان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وحیدی افزود: استانداران نیز در استفاده از نیروهای جوان اهتمام ویژه‌ای خواهند داشت تا بدین ترتیب برنامه‌های دولت در استفاده از نیروهای جوان در سطح کشور محقق شود.

وی با اشاره به تکلیف ایجاد شده از طرف رئیس‌جمهور برای استانداران استان‌های مرزی در راستای توجه به توسعه اقتصادی ادامه داد: استانداران این استان‌ها، موظف هستند راهکار مناسبی برای انتقال و مبادله کالا در مرزها از مسیر قانونی با اشراف دستگاه‌های اجرایی، تدوین و اجرایی کنند. این مهم با توجه به موقعیت استراتژیک آذربایجان غربی و هم‌مرزی با سه کشور خارجی در این استان از اهمیت خاص و تأثیرگذاری برخوردار است.

یادآور می‌شود، امروز طی مراسمی از زحمات محمدمهدی شهریاری، تقدیر و محمدصادق معتمدیان به عنوان استاندار جدید آذربایجان غربی منصوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha