منیت موجب از بین رفتن وحدت در جامعه می‌شود
کد خبر: 4007640
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

منیت موجب از بین رفتن وحدت در جامعه می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: منیت یکی از عوامل از بین رفتن وحدت در جامعه است و در جامعه‌ای اگر منیت باشد آن جامعه دچار تفرقه شده و رشد نخواهد کرد.

منیت موجب از بین رفتن وحدت در جامعه می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر امامی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، ۲ آبان در نشست «روشنگری و بصیرت‌افزایی» مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت وحدت و اتحاد، اظهار کرد: وحدت عامل رشد و پیشرفت بوده و تفرقه نیز عامل نابودی بوده و وحدت امت اسلامی، لازمه اقتدار و ایستادگی در برابر دشمنان مشترک است.

وی افزود: اگر بخواهیم به پیشرفت و توسعه دست بیابیم باید وحدت و اتحاد داشته و در راستای تحقق وحدت قدم برداریم، عبارت تفرقه و یا وحدت در عالم سیاست بیشتر استفاده می‌شود و از بعد معنوی وعرفانی نیز وحدت دارای حلاوت و اهمیت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب امامی با اشاره به اینکه قرآن کریم می فرماید: «اشدا علی الکفار و رحما بینهم» ادامه داد: هفته وحدت صرفا یک بحث سیاسی و فرهگی نیست بلکه بحث عرفانی و فوق‌العاده معنوی است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در راستای وحدت و اتحاد در جامعه گام برداریم، عنوان کرد: منیت یکی از عوامل از بین رفتن وحدت در جامعه است و در جامعه‌ای اگر منیت باشد آن جامعه دچار تفرقه شده و رشد نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس، آثار و برکات وحدت و اتحاد را دیدیم، تصریح کرد: امروز نیز آثار و برکات وحدت را می‌توان به عینه دید.

حجت‌الاسلام امامی با بیان اینکه هر دولت‌مردی خود را نوکر مردم دانسته، موفق شده است، گفت: ان شالله بتوانیم نوکر واقعی برای مردم بوده و مانند حاج قاسم که خود را نوکر مردم می دانست، خود را نوکر مردم دانسته وبا همین امر است که وحدت در جامعه ایجاد می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha