ثبت‌نام دوره‌های قرآنی ویژه مداحان در فارس آغاز شد
کد خبر: 4007746
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

ثبت‌نام دوره‌های قرآنی ویژه مداحان در فارس آغاز شد

سرپرست دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس از برگزاری دوره آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و زبان محاوره‌ای عراقی ویژه مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در شیراز خبر داد.

سیدمصطفی موسوی، سرپرست دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن ویژه مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این استان خبر داد و گفت: از آنجا که تلاوت صحیح قرآن کریم و همچنین آشنایی با زبان عربی برای مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) یکی از ضروریات است، اقدام به برگزاری این دوره‌ها کردیم.

وی افزود: ثبت نام دوره آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و زبان محاوره‌ای عراقی ویژه مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در شیراز آغاز شده است.

موسوی آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره آموزشی را 5 آبان‌ماه جاری اعلام کرد و گفت: این کلاس‌ها در فضایی کاملا آموزشی و زیر نظر اساتید مجرب استانی برگزار خواهد شد.

سرپرست دارالقرآن بسیج سپاه فجر با بیان اینکه مدت زمان این دوره آموزشی 20 جلسه خواهد بود، افزود: کلاس‌های این دوره نیز در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته از ساعت 15 تا 17 خواهند بود.

وی با یادآوری اینکه این دوره‌ها با همکاری بسیج مداحان سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به شماره تماس 09054283646 در نرم‌افزار واتساپ پیامک دهند.

انتهای پیام
captcha