اهدای ۲۰۰۰ جلد کتاب در قالب پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» در آذربایجان غربی
کد خبر: 4007897
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

اهدای ۲۰۰۰ جلد کتاب در قالب پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» در آذربایجان غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: در قالب پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» دو هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف توسط این اداره‌ کل به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اهدا شد.

اهدای 2000 جلد کتاب در قالب پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، امروز، 3 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در قالب پویش «وقف کتاب، خیرماندگار» به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اهدا شد.

وی افزود: این پویش بر پایه سنت حسنه وقف و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی برای اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اجرا می‌شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: کتاب برای تغذیه روح انسان بوده و  فرهنگ مطالعه بسیار ارزشمند و مقدس است و ترویج فرهنگ وقف کتاب، از جمله گام‌های موثر در دستیابی به آن محسوب می‌شود.

یادآور می‌شود، دومین دوره پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» هم‌زمان با دهه وقف توسط اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی اجرا شد که این پویش تا 10 آبان ماه سال جاری تمدید شده است.

علاقه‌مندان به مشارکت در این پویش می‌توانند برای وقف کتاب به کتابخانه‌های عمومی، عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۱۲ پیامک کنند تا کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با آنها تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha