ارائه خدمات پزشکی رایگان به ۲۰۰ نفر از مرزنشینان سردشت
کد خبر: 4008169
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

ارائه خدمات پزشکی رایگان به ۲۰۰ نفر از مرزنشینان سردشت

فرمانده سپاه سردشت از بهره‌مندی ۲۰۰ نفر از اهالی روستا‌های مرزی عباس‌آباد و واشمرین این شهرستان از خدمات پزشکی رایگان خبر داد.

ارائه خدمات پزشکی رایگانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ قاسم نصیری، فرمانده سپاه سردشت، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: یکی از اقدامات سپاه در راستای محرومیت‌زدایی در سردشت اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به مناطق مرزی و روستایی است.

وی افزود: در آخرین اقدام به مناسبت هفته وحدت با همت حوزه مقاومت بسیج عشایری شهدای بیوران دو تیم پزشکی به روستاهای مرزی عباس‌آباد و واشمرین این شهرستان اعزام شدند. این تیم پزشکی متشکل از یک پزشک، یک پرستار و یک ماما بوده که خدماتی مانند تست قند خون، فشار خون، بررسی وضعیت مادران باردار و بررسی وضعیت نوزادان را به اهالی ارائه دادند.

فرمانده سپاه سردشت ادامه داد: در مجموع 200 نفر از اهالی دو روستای عباس‌آباد و واشمرین سردشت از خدمات پزشکی رایگان ارائه شده بهره‌مند شدند.

سرهنگ نصیری در پایان تصریح کرد: اعزام گروه‌های پزشکی با همکاری شبکه بهداشت سردشت انجام شده و تا پایان سال در چندین نوبت دیگر نیز این خدمات به اهالی ساکن در مناطق مرزی و روستاها ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha