جان باختن ۱۰ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4009464
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

جان باختن ۱۰ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان به ۶ هزار و ۸۴۷ نفر رسید.

جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان به ۶ هزار و ۸۴۷ نفر رسید.

وی افزود: همچنین در این مدت ۸۱۰ تن در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند و مجموع تعداد مبتلایان به سندرم حاد تنفسی یک هزار و ۱۶۸ نفر است از این تعداد ۵۲ نفر با دستگاه ونتیلاتور تنفس و ۲۶۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، بیان کرد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۳۰۴ هزار و ۱۰۷ تن است و توصیه و خواهش داریم که مردم نمونه جهش یافته بیماری کرونا را جدی بگیرند تا با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم با کرونا مقابله و مبارزه کنیم.

آقازاده تصریح کرد: شهرستان‌های چالدران و پلدشت در وضعیت زرد، بوکان، پیرانشهر و اشنویه در وضعیت قرمز و سایر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در وضعیت نارنجی کرونایی هستند که امیدواریم با کمک مردم و مسئولان به زودی شاهد از بین رفتن ویروس کرونا شویم.

انتهای پیام
captcha